Voor wie

Hét event over Service Excellence

Voor wie is dit evenement bedoeld??

Het programma is vooral opgesteld voor service excellence managers, customer experience managers, customer service managers, marketeers, CRM-managers en brand-managers. Heb je een andere achtergrond maar ben je geïnteresseerd in service excellence? Dan ben je natuurlijk ook van harte welkom! Twijfel je of dit event aansluit bij je interesses? Neem dan contact op via sales@customertalk.nl

 

Wat kun je verwachten?

  • inzicht in de praktische werking van het Service Excellence Model, een model voor organisatiebrede/integrale ontwikkeling van uitzonderlijke klantgerichtheid
  • inspirerende praktijkcases van 5 organisaties die zich strategisch ontwikkelen tot een Service Excellence organisatie
  • best practices op diverse aspecten van Service Excellence:
    – ontwikkelen van een klantvisie
    – implementeren van belevingswaarden en van klantreizen
    – initiëren van een klantgerichte cultuur en
    – het inzetten van HRM voor Service Excellence
  • een eerste beeld van jouw organisatie qua Service Excellence op basis van de Service Excellence Scan die je voorafgaand aan de dag online invult
  • intervisie met collega managers over de ontwikkeling van Service Excellence

 

Wat zijn de kosten?

Mede dankzij de kennispartners van dit evenement kun je voor slechts € 395,– , exclusief BTW, deelnemen aan deze dag. Uiteraard word je uitgebreid voorzien van koffie, thee, drankjes en een veelzijdige lunch en is er gratis parkeergelegenheid.

  • Regulier tarief € 395,-
  • Tarief voor relaties van CustomerTalk € 345,-
  • Tarief per persoon met een team van 4 personen* € 295,-

 

*Groepskorting

Als je met 4 of meer personen van één organisatie wil deelnemen, kun je profiteren van een aantrekkelijke korting. Stuur dan een e-mail de gegevens van deze deelnemers naar sales@customertalk.nl en wij zorgen ervoor dat je een aanmeldcode ontvangt.

 

Gratis digitale toolkit

Na afloop van het event ontvang je een gratis digitale toolkit waarmee je praktisch aan de slag kunt en jij je verder kunt verdiepen in de materie. De toolkit bevat:

  • Cases
  • Service Excellence-whitepapers (PDF)
  • Service tools
  • Kortingscoupons voor verschillende Service Excellence-producten en -diensten
  • Informatie van producten en diensten van de sponsoren van dit evenement