De bank met “hart en hoofd” voor de klant

Triodos Bank is een van de duurzaamste banken ter wereld. Het is hun missie is om het geld van klanten te laten werken aan positieve maatschappelijke, ecologische en culturele veranderingen.
Dit doet Triodos Bank door:

  • Bij te dragen aan een samenleving waarin de levenskwaliteit wordt bevorderd en menselijke waardigheid centraal staat
  • Het voor mensen, bedrijven en organisaties mogelijk maken hun geld te gebruiken op een manier die mens en milieu ten goede komt en duurzame ontwikkeling bevordert
  • de klanten voorzien van vernieuwende financiële producten en uitstekende klantenservice

Triodos Bank is de afgelopen jaren hard gegroeid tot ruim 325.000 klanten.
Particulieren en bedrijven stappen over met hart en hoofd en zijn vaak ook fan.

Hans vertelt over de sterke missie van Triodos Bank en hoe de bank deze missie consequent heeft doorgevoerd in alle geledingen en processen van het bedrijf, waardoor klanten een emotionele connectie maken met het merk Triodos. n
Service Excellence is echter meer dan een sterk merk. Het is het richten van alle processen en medewerkers op het bereiken van Customer Delight.

Hans legt de presentaties van Triodos Bank langs de het model van Service Excellence en vertelt hoed de bank werkt aan de andere bouwstenen om Excellente dienstverlening te bereiken.

Locatie: Grote Zaal Tijd: 13:45 - 14:15 Hans de Wolff