Kennispartners

Kennispartners


Stichting Service Excellence  heeft tot doel organisaties te enthousiasmeren om te werken aan een uitzonderlijke klantbeleving door toepassing van het Service Excellence Model. De Stichting wil organisaties helpen en inspireren een Service Excellence organisatie te worden, waardoor hun klanten zich nog meer gewaardeerd voelen en de organisatie waardevoller wordt. Als steeds meer organisaties dat lukt, dragen ze stuk voor stuk wezenlijk bij aan een waardevolle en dienstbare samenleving. Dat is het hogere doel wat wordt nagestreefd. Stichting Service Excellence is een initiatief van Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan en Ruud Stassen.

 

 

 

CRM Partners helpt organisaties om memorabele klantbelevingen te creëren. Een klantbeleving die organisaties geliefd maakt en leidt tot klanten die langer loyaal blijven, meer kopen en positieve aanbevelingen doen. Dat is waar CRM Partners organisaties in Europa mee helpt: het toepassen van de juiste combinatie van slimme technologie en altijd relevante, menselijke ondersteuning, zodat zij echte customer engagement companies worden. Met specialisaties in de markten Agri, Finance, Members en Utilities. Onder de (inter)nationale klanten bevinden zich o.a. Bayer CropScience, Monuta, Nutreco, Kramp, KPN, BASF Group, Rabobank, Univé, Obvion, CNV, Nuon, VodafoneZiggo en Nationale Vereniging de Zonnebloem.

 

MindShare co-creërt en implementeert met opdrachtgevers een klantcontactstrategie, die zich kenmerkt door engagement, emotionele congruentie en verbinding gedurende de gehele klantreis en door Strategische Partnerships op basis van ‘high value & high trust” tussen opdrachtgevers en externe klantcontact service providers. Vanuit een bewezen herhaal- en schaalbare service portfolio ontwikkelen we met alle betrokkenen een congruente emotionele verbinding tussen klanten (in- en externe) medewerkers, leveranciers, management en aandeelhouders.

 

SmartCenter levert complete flexibele klantenservice teams die werken aan het overtreffen van klantverwachtingen. Met innovatieve tooling, heldere analyses en rapportages van de teams deelt SmartCenter de stem van de klant met andere afdelingen van de organisatie om de gehele organisatie naar een hoger servicelevel te krijgen. De daarbij gehanteerde SmartWork® methodiek inspireert, maakt werk van klantcontact én zorgt voor excellente service bij verschillende organisaties binnen de financiële dienstverlening, verzekeraars, waterleidingbedrijven, energiebedrijven, woningcorporaties, retail, zorg en MKB bedrijven..

 

 


Mediapartners


BeeckestijnBeeckestijn Business School biedt op dit moment diverse interessante opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau, zoals Digital & Online Marketing, Social Media, Online Communicatie & Social PR, Cross Media, Campagne Management, NIMA eMarketing en Customer Experience & Multichannel Management. www.beeckestijn.org

 

 

logoHet Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieen. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende Marketingland van Europa maken. PIM heeft rond de 900 leden. http://www.pimonline.nl/

 

DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is de branchevereniging voor marketing en heeft 275 leden variërend van War Child tot ANWB; van PostNLtot Sanoma. De leden hebben met elkaar gemeen dat zij gebruik maken van data om gericht en persoonlijk met hun klanten te communiceren. DDMA adviseert haar leden op het gebied van privacy en wetgeving. Via seminars, workshops, voorlichting en onderzoek informeert DDMA  over trends en ontwikkelingen in data driven marketing. DDMA behartigt de belangen van de sector in Den Haag en Brussel. Hier maakt zij zich sterk voor verantwoorde communicatie door stakeholders bekend te maken met het creatieve, persoonlijke en resultaatgerichte karakter van marketing. www.ddma.nl

 

Marketingfacts Logo HDSinds de oprichting in 2002 heeft Marketingfacts haar positie als hét Nederlandstalige kennisplatform op het gebied van interactieve marketing steeds verder versterkt. Marketingfacts gaat niet voor het snelle nieuws. De focus ligt volledig op het delen van kennis, gericht op de ontwikkeling van de marketingprofessional. Dit gebeurt onder andere via Marketingfacts.nl, waar op jaarbasis zo’n 2.000 blogposts worden gepubliceerd. Deze artikelen worden veelal geschreven door de 300 bloggers die voor Marketingfacts actief zijn. Dit zijn stuk voor stuk experts op hun vakgebied. Hiermee is Marketingfacts in staat het brede spectrum van online marketing af te dekken. www.marketingfacts.nl

 

adfogroep-logoWie zaken wil doen met marketing- en communicatie professionals werkt samen met Adfo Groep: marktleider in marketing- en communicatie uitgaven. Adfo Groep helpt professionals zich verder te ontwikkelen en bedrijven hun business te vergroten. Het crossmediale platform omvat leidende merken en heeft het grootste kwalitatieve bereik onder marcomprofessionals in Nederland. http://www.adfogroep.nl/

 

WIJ VERBINDEN ORGANISATIES MET JONG DIGITAAL TALENT
De wereld is sneller aan het veranderen dan ooit. De digitale transformatie vraagt erom dat bedrijven zich gaan aanpassen. IT is onderdeel geworden van de primaire klantprocessen en het gebruik van (mobiele) websites en apps dragen wezenlijk bij aan klantgemak, klantbeleving en koopgedrag. We staan aan de vooravond van ‘The Internet of Things’ en iedere business wordt (deels) digital. Hoe vind en bind je de digitale talenten van morgen om je digital transitie mede vorm te geven? Er is een groeiend tekort aan digitale marketingkennis.
Wij, als SCHAAL+, spelen hierop in door organisaties en young professionals te begeleiden bij het investeren in hun eigen DNA. Wij willen bedrijven helpen om op tijd aan te passen en voorop te lopen in de digitaliserende wereld. Wij creëren een waardevolle verbinding tussen de digitale talenten van vandaag en morgen, en organisaties die digitalisering hoog op de agenda hebben staan. Wij leiden jonge academici en hbo-ers op middels een werken-leren programma waarbij kennisverrijking en kennisdeling de basis vormen. Het leren is gericht op inhoudelijke digital kennis, persoonlijke ontwikkeling en adviesvaardigheden. schaalplus.nl

 

Platform voor Klantgericht Ondernemen(PvKO) ontwikkelt een netwerk van ondernemers, pvko-logo_grootleidinggevenden en professionals die op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen kennis en ervaringen met elkaar delen en ontwikkelen en openstellen voor de buitenwereld. Leden dragen door hun lidmaatschap en betrokkenheid een steentje bij aan onze maatschappelijke missie om een klantgericht Nederland te stimuleren ten behoeve ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties).  Jaarlijks bezoeken ruim 1500 CRM professionals onze bijeenkomsten waaronder de maandelijkse inspirations, kennissessies en executives. Andere activiteiten zijn: het jaarlijks marktoverzicht, verschillende co creatiebijeenkomsten rondom diverse domeinen en bijdragen aan het wekelijkse radioprogramma De Grote BNR Klantenshow. www.pvko.nl

pubmedia-logo

 

Pubmedia is een jonge uitgeverij gevestigd in Bunnik en geeft Boekblad, Mediafacts, het nieuwe accountancy platform Acccountancy Vanmorgen! en het Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie uit. De uitgeverij heeft nauwe banden met het softwarebedrijf Pubsolutions. Mede daardoor is er veel ICT-kennis aanwezig, een absolute must voor een toekomstbestendige uitgeverij. Pubmedia zal zich dan ook verder ontwikkelen in de richting van online uitgeven en het bouwen en aanbieden van (workflow) tools voor deze activiteiten. Ook zal er sterk geïnvesteerd worden in opleidingen en events voor bovenstaande branches. www.pubmedia.nl