Algemene voorwaarden

De deelnamekosten bedragen € 395,- excl. BTW per persoon.

Deelname is inclusief koffie/thee, lunch, documentatie en is er voor u gratis parkeergelegenheid. Na ontvangst van de factuur dient u het bedrag binnen 14 dagen (uiterlijk voor aanvang van het congres) te voldoen.

Eventuele wijzigingen in het programma zijn voorbehouden aan de organisatie.

Bevestiging van inschrijving Na uw elektronische inschrijving ontvangt u een automatische bevestiging van ons per email. Heeft u binnen 24 uur niks ontvangen? Neemt u dan contact met ons op via 088-1474111 of service@customertalk.nl.

NB. Uw gegevens worden gebruikt om u op de hoogte te houden van activiteiten van CustomerTalk, Bijgespijkerd en participanten van Service Excellence in 1 day. Indien u hier geen prijs op stelt, kunt u dit aan ons doorgeven (service@customertalk.nl).

Verhinderd? Als u verhinderd bent, kunt u in uw plaats een collega laten deelnemen, mits deze in het bezit is van uw inschrijving. Indien u uw inschrijving wilt annuleren dient u rekening te houden met de volgende regelingen. U kunt tot 2 weken voor de datum van plaatsvinden van het congres annuleren. Annuleren dient per aangetekend schrijven te geschieden. Bij annulering tot 2 weken voor de datum van plaatsvinden, berekenen wij u € 25,- (excl. BTW) aan administratiekosten. Bij latere annulering bent u het volledige bedrag verschuldigd.

De sponsoren van het evenement mogen eenmalig de bezoekers van Service Excellence in 1 day benaderen.

Gratis Digitale Toolkit ter waarde van 150 euro Iedere deelnemer krijgt toegang tot een Digitale toolkit waarmee u praktisch aan de slag kunt en u zich verder kunt verdiepen. De digitale toolkit bevat:

  • Service Excellence artikelen (pdf)
  • White papers (pdf)
  • Verschillende mobile business marktrapporten (pdf)
  • Handouts en presentaties van sprekers tijdens het congres (pdf)